ReAuthCheck

Scrie răspuns
Romania Avatar utilizator

Topic Author
[RGK]*Kent
Administrator Community
Administrator Community
Mesaje: 383
Membru din: Septembrie 13, 2020, 1:50 pm
Localitate: Rosiori de Vede
Vârsta: 29
Contact:
Status: Neconectat
Kent’s avatar
Loading…

ReAuthCheck

Imagine
Descriere:

ReAuthCheck este un plugin Metamod care verifică în plus autorizarea jucătorilor, efectuând o serie de verificări de validare, sporind astfel protecția serverului de programele terță (falsuri).

Cerințe:
ReHLDS 714 (bugfixed) sau mai nou
reUnion
MetaMod 1.20 (p) sau mai nou

Descarcare:
Download-link
reauthcheck_0.1.6.zip
Instalare:
Dezarhivați reauthcheck_X_X.rar în dosarul al jocului.
Adăugăm fisierul reauthcheck_mm_i386.so sau reauthcheck_mm.dll în funcție de sistemul de operare utilizat în configurația Metamod.
Pentru a face acest lucru, deschideți /addons/metamod/plugins.ini și scrieți strict sub ReUnion.

Linux:
linux addons / reauthcheck / reauthcheck_mm_i386.so
Windows:
win32 addons \ reauthcheck \ reauthcheck_mm.dll
- Din fișierul extras va fi prezent reauthcheck.cfg fișier reauthcheck_X_X.zip care ar trebui să revină lângă bibliotecă sau reauthcheck_mm.dll reauthcheck_mm_i386.so
- Pornim serverul și folosim comanda meta list pentru a verifica starea

Linux:
plugin - uri încărcate în prezent:
Descriere stat sarcină Vers fișier gați src unlod
[1] Reunion RUN - reunion_mm_i386.so vX.XX Etpu Start Niciodată .ini
[2] ReAuthCheck RUN - reauthcheck_mm_i386.so vX.XX Etpu Start Niciodată .ini
...
Windows
plugin - uri încărcate în prezent:
Descriere STAT Vers fișier gați de încărcare src unlod
[1] Reunion RUN - reunion_mm.dll vX.X Etpu Start Niciodată .ini
[2] ReAuthCheck RUN - reauthcheck_mm.dll vX.X Etpu Start Niciodată .ini
...
* ReAuthCheck este instalat .
Fișier de configurare:
reauthcheck.cfg
# ================================================== ======
# Configurare ReAuthCheck
# ================================================== ======


# Nivel de logare
# Valoare numerica (0 | 3)
# 0 - dezactivare, 1 - detectare, 2 - depanare, 3 - depanare completa.
LogMode = 2

# Activati detectarea unor playere nevalide # 1
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckMethod1 = 1

# Activati detectarea unor playere nevalide # 2
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckMethod2 = 1

# Activati detectarea jucatorilor nevalabili # 3
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckMethod3 = 1

# Activati detectarea jucatorilor nevalabili # 4
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckMethod4 = 1

# Activati detectarea jucatorilor nevalabili # 5
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckMethod5 = 1

# Activati detectarea jucatorilor invalizi # 6
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckMethod6 = 1

# Activati detectarea unor playere nevalide # 7
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckMethod7 = 1

# Activati detectarea jucatorilor nevalabili # 8
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckMethod8 = 1

# Activati detectarea unor playere nevalide # 9
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckMethod9 = 1

# Activati detectarea unor playere nevalide # 10
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckMethod10 = 1

# Activati detec?ia jucatorilor XFake
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckXFake = 1

# Activati detectarea HLProxy
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckHLProxy = 1

# Activati limita pentru jucatori dupa adresa IP
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckMaxIp = 1

# Câti jucatori cu aceeasi adresa IP se pot conecta la server
# Valoare numerica (1 | 31)
MaxIpNum = 3

# Activati limita pentru jucatori dupa numarul de deconectari
# Valoare numerica (0 | 1)
CheckMaxDrop = 1

# Numarul de deconectari maxime pentru pedeapsa
# Valoare numerica (2 | 50)
MaxDropNum = 7

# Pentru ce perioada de timp sa cititi avertismentele pentru "CheckMaxDrop"
# Valoare fractionata (2.0 | 300.0)
MaxDropTime = 15,0

# Activati starea conexiunii de urmarire a jucatorului
# Valoare numerica (0 | 1)
StateTimeoutConnect = 0

# Timp pentru detectarea autentificarii inactiv 1 etapa (începutul conexiunii jucatorului)
# Valoarea fractionata (5.0 | 120.0)
IdleTime1 = 15,0

# Timp pentru autentificare Detectare timp de întrerupere 2 Etapa (Echipa în asteptare de la jucator # 1)
# Valoarea fractionala (7.0 | 120.0)
IdleTime2 = 14,0

# Timp pentru autentificare Detectare timpi de întrerupere 3 Etapa (Echipa în asteptare de la Jucatorul # 2)
# Valoarea fractionala (7.0 | 120.0)
IdleTime3 = 10,0

# Timp de detectare a autorizatiei Idle 4 Step (În asteptarea raspunsului din Jucator # 3)
# Valoarea fractionala (7.0 | 120.0)
IdleTime4 = 10,0

# Timp de detectare a autoriza?iei downtime 5 Pas (verificarea resurselor)
# Valoare frac?ionara (10.0 | 180.0)
IdleTime5 = 70,0

# Timpul pentru a detecta autentificarea la downtime 6 Pas (Descarcare fisiere)
# Valoare fractionata (60.0 | 1800.0)
IdleTime6 = 900.0

# Timp de detectare a autoriza?iei de întrerupere a timpului 7 Etapa (Validarea jucatorului)
# Valoare frac?ionala (7.0 | 120.0)
IdleTime7 = 8,0

# Timp de detectare a autentificarii în timpul întreruperii 8 Etapa (jucator autorizat)
# Valoare frac?ionala (7.0 | 120.0)
IdleTime8 = 10,0

# Timp de detectare a autorizaTiei în regim de aSteptare 9 Pas (autorizare completa)
# Valoare fracTionala (7.0 | 120.0)
IdleTime9 = 20,0

# Linie de pedeapsa suplimentara pentru detectare care va fi executata în consola de server
# Pentru metode "# 1, # 2, # 5, # 6", "CheckXFake"
# Sir Semnificatie "Lungimea maxima de pâna la 96 de caractere"
PunishStringXFake = addip 1440.0 [ip]

# Linie de pedeapsa suplimentara pentru detectare care va fi executata în consola de server
# Pentru metoda "CheckHLProxy"
# Sir Semnificatie "Lungimea maxima de pâna la 96 de caractere"
PunishStringHLProxy = addip 1440.0 [ip]

# Linie de pedeapsa suplimentara pentru detectare care va fi executata în consola de server
# Pentru metoda "CheckMaxIp"
# Sir Semnificatie "Lungimea maxima de pâna la 96 de caractere"
PunishStringMaxIP = addip 180.0 [ip]

# Linie de pedeapsa suplimentara pentru detectare care va fi executata în consola de server
# Pentru metoda "CheckMaxDrop"
# Sir Semnificatie "Lungimea maxima de pâna la 96 de caractere"
PunishStringMaxDrop = addip 60.0 [ip]

#
# Nota
#
# Pentru toate metodele prin pedeapsa implicita
# Pentru a dezactiva linia extra, trebuie sa stergeti valoarea
#
# Formatarea sirurilor pentru penalizari suplimentare
# [nume] - Numele jucatorului
# [ip] - Adresa IP a playerului
# [userid] - ID-ul jucatorului
# [steamid] - SteamID al playerului
#

#
# Lista adreselor IP pentru ignorarea setarilor "CheckMaxIp" si "CheckMaxDrop"
# Dezactivarea sirului ";"
#

#[ Lista IP alba ]
; 127,0 . 0.1

FAQ:
Q : Ce versiune de ReHLDS ar trebui să folosesc ?
A: cea mai recentă versiune (bugfixed).

Q : Trebuie să schimb cvar ceva in server config ?
A: Da, mp_consistency "1" (altfel unele metode de detectare nu vor funcționa).

Q : Cât de bine este configurația modulului?
A: Configurația standard este configurată optim.

Q : Modulul detectează cu adevărat toate programele false?
A: În momentul de față, toate programele existente descoperă (adică 99,9%).

Q : Dacă modulul descoperă în mod eronat playerul?
A: În acest caz, trebuie să furnizați informațiile autorului, cu un mesaj personal și, înainte de aceasta, să scrieți jurnalele de depanare la un LogMode quad = 3 .

Q : Dacă am un software privat care nu detectează?
A: Atunci trebuie să oferiți autorului informații, un mesaj personal.

Q : Modulul încarcă greu serverul?
A: Nu.

Q : Ce se întâmplă dacă am vreo dorință de implementare în modul?
A: Informați autorul cu un mesaj personal.

Q : Cum dezactivez o metodă specifică de descoperire?
A: În configurația din modul, valorile setărilor sunt clar descrise și acolo puteți dezactiva setările necesare.

Q : Dacă am schimbat configurația în config, trebuie să fac o repornire completă?
A: Nu, config-ul este incarcat de fiecare data cand cardul este schimbat.

Q : Modulul trimite câteva comenzi jucătorului, pentru care vor fi apoi interzise promovarea.
A: Nu, toate verificările sunt efectuate pe partea de server.
:arrow: [RGK]*Kent - mortall.ro :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Scrie răspuns

Înapoi la “Metamod”